Pierwszy Facebook live z Dnia Otwartego w Otodom

7 kwietnia Otodom przeprowadzi  pierwszy live na Facebooku z Dnia Otwartego, na którym zostanie zaprezentowany dom w podkrakowskich Pisarach. To nowy sposób na wykorzystanie facebookowego rozwiązania w branży nieruchomości w Polsce.

 

Dzień Otwarty to wydarzenie, które Polacy znają głównie z zachodnich produkcji telewizyjnych i filmowych. Pośrednicy coraz częściej korzystają z tej formy prezentacji nieruchomości również w Polsce, ponieważ jest to skuteczne narzędzie promocji. Dom czy mieszkanie zostaje specjalnie przygotowane na odwiedziny, a zainteresowani mogą  zapoznać się z wnętrzem w ciepłej atmosferze, sprzyjającej zadawaniu pytań oraz poznać okolicę.

Na temat wydarzenia wypowiada się Dorota Dwornik – Specjalista ds. komunikacji Otodom:

Relacja z Dnia Otwartego na Facebooku to nie tylko nowatorskie rozwiązanie w branży ale i kontynuacja strategii, w której Otodom promuje wizerunek profesjonalnego pośrednika. Chcemy, aby osoby poszukujące nieruchomości mogły zobaczyć, jak pracują najlepsi specjaliści w branży i jak wyglądają zorganizowane przez nich wydarzenia. Postanowiliśmy wypromować tę formę prezentacji nieruchomości, aby jak najwięcej poszukujących dowiedziało się, że takie wydarzenia mają miejsce i aby zaczęło w nich uczestniczyć.

Pierwszy live odbędzie się 7 kwietnia o godzinie 13.00 na facebookowej stronie Otodom. Dzień Otwarty jest zorganizowany przez agencję nieruchomości GRUPA PRO z Krakowa, a  wydarzenie poprowadzi Kuba Marcinowicz z Polskiego Radia S.A. Jest to pilotażowy projekt, na podstawie którego Otodom planuje stworzyć serię wydarzeń w różnych lokalizacjach, we współpracy z innymi  biurami nieruchomości.

 

Udostępnij

Najnowsze historie

Website preview
Jawność cen. Nowe obowiązki deweloperów i nierozstrzygnięte pytania
Komentuje: Katarzyna Kuniewicz, dyrektorka badań rynku Otodom
media.otodom.pl
Website preview
Nie tylko rekordowe wzrosty. Rynek najmu zmienia zasady gry, stawiając na personalizację
W sierpniu 2025 roku podaż mieszkań przeznaczonych na wynajem wzrosła o ponad 5% miesiąc do miesiąca. W tym samym czasie liczba odpowiedzi na ogłoszenia zwiększyła się o 17% względem lipca i aż o 16% w ujęciu rocznym. W ostatnich siedmiu latach wyższy wynik pojawił się jedynie raz – w marcu 2022, tuż po wybuchu wojny w Ukrainie. Na rynku coraz wyraźniej widać też trend personalizacji – właściciele lokali precyzyjnie wskazują, do kogo kierują swoje oferty. 
media.otodom.pl
Website preview
Synowie, ojcowie, wnukowie. Mężczyźni przejmują opiekę i zmieniają adres
Jak wskazuje raport Otodom „Sens(y) zmian mieszkaniowych”, wielopokoleniowi opiekunowie, czyli osoby przeprowadzające się z potrzeby wsparcia bliskich, najczęściej wracają do małych miast i wsi. Co zaskakujące, w tej roli częściej występują mężczyźni (53%). W nowym domu zyskują średnio 27 mkw. dodatkowej przestrzeni, ale brakuje im wygód codziennego życia i dostępu do usług, a niemal połowa przyznaje, że tęskni za dawnym otoczeniem.
media.otodom.pl

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o Otodom

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce, co potwierdza prowadzone cyklicznie niezależne badanie Mediapanel Gemius. Każdego miesiąca trafia do nas ponad 6 mln realnych użytkowników*, by przeglądać i zamieszczać ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości: mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich czy biur. Otodom nie tylko daje dostęp do ogromnej bazy ogłoszeń, ale też sprawia, że rynek nieruchomości jest bardziej dostępny dla wszystkich interesariuszy: wspiera w transakcjach, wprowadza nowatorskie narzędzia jak np. Otodom Analytics, dzieli się wiedzą ekspertów i najświeższymi danymi, które pozyskuje także w dedykowanych badaniach. Otodom jest częścią Grupy OLX, która prowadzi m.in. serwisy OLX, Otomoto, Fixly i obido.

* wg danych za grudzień 2024 r.

Kontakt

Biuro Prasowe Otodom: Linkleaders

otodom@linkleaders.pl

www.otodom.pl