Otodom startuje ze swoją pierwszą kampanią radiową.

Już 1 lutego startuje pierwsza kampania radiowa serwisu Otodom.pl, wpisująca się w hasło „Adresujemy marzenia”. Spot "Parapetówka" promuje możliwość znalezienia mieszkania w przyjaznej okolicy, przy wsparciu profesjonalnego agenta nieruchomości.

Najnowsza reklama Otodom przedstawia żartobliwą rozmowę podczas parapetówki. Mieszkanie, w którym odbywa się impreza, dziewczyna znalazła na stronie Otodom, a jej rozmówca wspomina o „super agencie”, dzięki któremu urządził się po sąsiedzku.

O roli agenta nieruchomości w reklamie opowiada Agata Polińska – Head of Marketing Otodom - Nasza najnowsza reklama eksponuje rolę agenta w wyborze nieruchomości. Agent nieruchomości to specjalista, który potrafi znaleźć nieruchomość spełniającą oczekiwania i będącą realizacją marzeń osoby poszukującej. Chcemy, aby człowiek, który stanie przed wyborem nowego domu, przypomniał sobie nasz spot i nie obawiał się kontaktu z profesjonalistą, którego może znaleźć w najlepszym serwisie nieruchomościowym w Polsce – w Otodom.

Dotychczas Otodom prowadziło szeroko zakrojone działania reklamowe w TV, outdoorze, czy VOD. To pierwsza kampania w radiu, która ma na celu dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców.

Wojciech Szypulski - New Business Director z domu mediowego Universal McCann,  mówi na temat wyboru medium - Celem marketingowym kampanii zaplanowanej przez UM dla Otodom jest masowe zachęcenie do odwiedzin i korzystania z serwisu. Grupą docelową są młode, wykształcone osoby, mieszkające w miastach, poszukujące mieszkania blisko miejsc i ludzi, z którymi dzielą fascynacje. Z tego powodu UM zaplanował kampanię radiową, opartą o szerokie spektrum stacji radiowych, dopasowanych do zainteresowań użytkowników serwisu. Cel osiągniemy dzięki angażującemu spotowi reklamowemu osadzonemu w miejskich klimatach oraz wysokim parametrom zasięgu w grupie docelowej.

Spot będzie publikowany w lutym, w stacjach RMF, Radio Zet, Antyradio, ChilliZet, Agory. Producentem spotu jest agencja Clos brothers, za zakup mediów odpowiada Universal McCann.

 

Otodom. Reklama radio.

Otodom_Parapetowka_RD_30s_0dBFS_180117_EMIS (1).mp3

MP3 1.1 MB

Share

Latest News

Website preview
Mieszkaniówka na rozdrożu. Kupować czy nie – oto jest pytanie
W kwietniu sprzedano najmniej mieszkań deweloperskich od początku roku – zaledwie 3,15 tys., podczas gdy oferta na siedmiu głównych rynkach wzrosła aż o 40% w porównaniu do ubiegłego roku. Stabilizacja cen i spadek aktywności na rynku wtórnym oraz najmie wskazują na niepewność, którą potęgują zapowiedziane programy wsparcia i oczekiwania na decyzje dotyczące stóp procentowych. Czy będzie przełom w kolejnych miesiącach?
media.otodom.pl
Website preview
Rynek nieruchomości oczami klientów: mniejsze obawy i duże nadzieje
Nastroje klientów na rynku nieruchomości wyraźnie się zmieniają. Obawy przed dalszymi wzrostami cen słabną – w marcu odsetek osób spodziewających się podwyżek spadł do 52%. Jednak mimo stabilizacji i rekordowej liczby dostępnych mieszkań, ponad 1/3 kupujących wciąż odczuwa presję czasu. Połowa badanych dostrzega potrzebę wprowadzenia nowego programu wsparcia kredytobiorców, szczególnie sprzedający i najemcy. Z kolei największym zainteresowaniem nadal cieszy się rynek wtórny - wynika z „Monitora Nastrojów Klientów Nieruchomości” Otodom.
media.otodom.pl
Website preview
Zielony luksus w mieście. Ile dziś kosztuje ROD?
Wraz z coraz większą popularnością ogródków działkowych rosną ich ceny. Jak wskazują dane Otodom i OLX w marcu br. średni koszt nabycia prawa do użytkowania działki ROD wyniósł niemal 40 tys., czyli blisko o 30% więcej niż jeszcze trzy lata temu. Jednak w najdroższych lokalizacjach takich jak Poznań czy Kraków mediana cen przekracza 70 tys. zł. Dobra wiadomość dla miłośników odpoczynku w ogródkach działkowych jest taka, że tegoroczna oferta jest o 8% większa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
media.otodom.pl

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o Otodom

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce, co potwierdza prowadzone cyklicznie niezależne badanie Mediapanel Gemius. Każdego miesiąca trafia do nas ponad 6 mln realnych użytkowników*, by przeglądać i zamieszczać ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości: mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich czy biur. Otodom nie tylko daje dostęp do ogromnej bazy ogłoszeń, ale też sprawia, że rynek nieruchomości jest bardziej dostępny dla wszystkich interesariuszy: wspiera w transakcjach, wprowadza nowatorskie narzędzia jak np. Otodom Analytics, dzieli się wiedzą ekspertów i najświeższymi danymi, które pozyskuje także w dedykowanych badaniach. Otodom jest częścią Grupy OLX, która prowadzi m.in. serwisy OLX, Otomoto, Fixly i obido.

* wg danych za grudzień 2024 r.

Kontakt

Biuro Prasowe Otodom: Linkleaders

otodom@linkleaders.pl

www.otodom.pl