Otodom powraca z kampanią "Adresujemy marzenia"

Serwis ogłoszeń nieruchomości Otodom powraca z kampanią wizerunkową. Ponownie będzie można zobaczyć spot, ukazujący rodzinę, która zaadresowała swoje marzenia i znalazła dom w upragnionej okolicy. Przez najbliższe dwa miesiące będzie można go oglądać w telewizji, serwisach internetowych, a także w sieciach kin.

Agata Polińska - Brand Manager Otodom, mówi na temat wyboru medium: Telewizja to medium szeroko zasięgowe, dzięki któremu możemy realizować takie cele jak budowanie świadomości naszej marki w społeczeństwie czy jej określonego wizerunku. Trzeba jednak pamiętać, że szeroko zasięgowe kampanie nastawione są przede wszystkim na długoterminowe cele. Reklama w telewizji ma sprawić, że kiedy człowiek znajdzie się na etapie poszukiwania nieruchomości, to przypomni sobie o Otodom, który jak podkreślamy w spocie jest najlepszym serwisem ogłoszeń nieruchomości, co potwierdzają badania PBS.  

Historia przedstawiona w reklamie rozpoczyna się od bajkowej scenerii domku na drzewie, z którego ojciec i syn obserwują otoczenie. Kiedy ‘schodzą na ziemię’, widać, że rodzina właśnie wprowadza się do nowego domu, a marzenia stają się rzeczywistością. Spot ten był już emitowany we wrześniu i październiku 2017r.

O roli emocji w filmie opowiada reżyser - Marcin Flipek: Nasz film jest metaforą, uchwyceniem szczęścia bohaterów w trakcie przeprowadzki do nowego domu, który został znaleziony dzięki Otodom. Podglądamy to poczucie szczęścia, ciepła, spełnienia marzeń, jakim jest znalezienie idealnego domu. W filmie, oprócz pięknych przestrzeni i obrazów, bardzo ważne było skupienie się na uczuciach, emocjach, relacji, sprawienie, by widzowie ogrzali się ciepłem tej chwili, którą celebrują bohaterowie.

Kampania jest emitowana w najpopularniejszych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP oraz w blisko 100 stacjach tematycznych od początku stycznia i potrwa do końca lutego. Spot wyświetlany będzie również w kinach Cinema City, Helios i Multikino, na platformach VOD, w serwisach Facebook i YouTube. Koncept kreatywny i scenariusz stworzyła agencja SYZYGY Warsaw. Za produkcję spotu odpowiada TOFI Productions, a za postprodukcję Chimney Poland. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Universal McCann.

 

Udostępnij

Najnowsze historie

Website preview
Website preview
Website preview
Dwa różne światy w jednej metropolii - nawet 9,5 tys. zł różnicy za mkw. na rynku wtórnym
Mieszkania z drugiej ręki przestają być tańszą alternatywą. W Warszawie i Krakowie ceny ofertowe na rynku wtórnym są dziś wyższe niż w nowych inwestycjach, a we Wrocławiu niemal się zrównały. Analiza sytuacji w czterech największych miastach ujawnia też głębokie rozwarstwienie lokalnych rynków. W Warszawie różnica między najdroższym Śródmieściem a najtańszym Rembertowem sięga niemal 9,5 tys. zł/mkw., a za metr w centrum stolicy można kupić ponad dwa metry w Łodzi.
media.otodom.pl

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o Otodom

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce, co potwierdza prowadzone cyklicznie niezależne badanie Mediapanel Gemius. Każdego miesiąca trafia do nas ponad 6 mln realnych użytkowników*, by przeglądać i zamieszczać ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości: mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich czy biur. Otodom nie tylko daje dostęp do ogromnej bazy ogłoszeń, ale też sprawia, że rynek nieruchomości jest bardziej dostępny dla wszystkich interesariuszy: wspiera w transakcjach, wprowadza nowatorskie narzędzia jak np. Otodom Analytics, dzieli się wiedzą ekspertów i najświeższymi danymi, które pozyskuje także w dedykowanych badaniach. Otodom jest częścią Grupy OLX, która prowadzi m.in. serwisy OLX, Otomoto, Fixly i obido.

* wg danych za grudzień 2024 r.

Kontakt

Biuro Prasowe Otodom: Linkleaders

otodom@linkleaders.pl

www.otodom.pl