Agent Nieruchomości

Magazyn branżowy od serwisu Otodom

Dziś ukazał się pierwszy numer nowego magazynu dla czytelników zajmujących się pośrednictwem i sprzedażą nieruchomości. Wydawcą jest serwis Otodom, który jako najpopularniejszy internetowy serwis nieruchomościowy zdecydował się na wykorzystanie custom publishingu i tradycyjnego, papierowego wydania. 

Na czterdziestu stronach “Agenta Nieruchomości” czytelnicy znajdą, oprócz informacji o trendach na rynku nieruchomości, również artykuły poruszające tematy z zakresu marketingu, nowych technologii, rozwoju osobistego, psychologii konsumenta i architektury.

 

Od lat stawiamy na content marketing jako skuteczną formę budowy świadomości marki. Blog firmowy, regularne newslettery, raporty z rynku nieruchomości czy publikacje w mediach społecznościowych to jednak nie wszystko. Treści online są ulotne i poświęca się im tylko chwilę w codziennym natłoku informacji. Magazyn wydany na papierze to forma, która świetnie uzupełni naszą komunikację i pozwoli rozwijać relacje z klientami biznesowymi. Czasopismo przygotowaliśmy tak, by było ono źródłem inspiracji i pomagało rozwijać warsztat pracy agenta – mówi Agata Polińska, Brand Manager serwisu Otodom.

 

Za koncepcję i realizację magazynu „Agent nieruchomości” odpowiada agencja SKIVAK Content Management.

 

Custom publishing, mimo powszechnej digitalizacji, broni swej mocnej pozycji w budowaniu strategii opartej na działaniach w wielu kanałach komunikacji. – mówi Sylwia Włodarczyk, Client Service Director w SKIVAK.  Do magazynu udało się nam pozyskać niezwykle wartościową treść. W strategii promocji i komunikacji magazynu  zastosowaliśmy nowe podejście. To content curation – strategia, która polega na przetwarzaniu gotowych już treści i dostosowaniu ich do innych kanałów, po to by nasz odbiorca w wygodny i zindywidualizowany sposób mógł skorzystać z informacji zawartych pierwotnie w obszernym materiale drukowanym.

Share

Najnowsze historie

Website preview
Najem w Polsce na zakręcie: rekordowy popyt, coraz mniej ofert i pytanie – wynajmować czy sprzedawać?
W czerwcu rynek najmu znalazł się w punkcie napięcia. Z jednej strony obserwujemy kontynuację spadku podaży – o ponad 3% względem maja. Z drugiej odbudowę popytu, z najwyższą czerwcową liczbą odpowiedzi na ogłoszenia od 2020 roku. W tle tych dynamik decyzja Rady Polityki Pieniężnej, która w lipcu ponownie obniżyła stopy procentowe. Czy to moment, w którym właściciele mieszkań zaczną wycofywać się z rynku najmu i ruszą ze sprzedażą mieszkań, zanim sytuacja znów się odwróci?
media.otodom.pl
Website preview
Dlaczego nowe mieszkanie bez balkonu jest droższe?
Na polskim rynku mieszkaniowym balkon od lat postrzegany jest jako jedno z najbardziej pożądanych udogodnień. Wydawać by się mogło, że podwyższa ono cenę nieruchomości. Pod prąd idzie rynek deweloperski, gdzie za metr kwadratowy mieszkania bez balkonu czy ogrodu zapłacimy średnio 16% więcej niż za lokal z takim udogodnieniem. Z czego to wynika?
media.otodom.pl
Website preview
Rynek mieszkaniowy na hamulcu. Po majowym odbiciu – chłodny czerwiec
Po majowym odbiciu rynek deweloperski znów zwolnił. W czerwcu na siedmiu największych rynkach sprzedano niespełna 3,1 tys. mieszkań, co pokazuje, że efekt obniżki stóp procentowych był jedynie chwilowy. Uwagę zwraca też wyraźna przewaga popytu nad nową podażą – takiej dysproporcji nie widziano od września 2023 roku, kiedy rynek napędzał program „Bezpieczny Kredyt 2%”. Spadki nie ominęły również rynku wtórnego, gdzie maleje zarówno liczba ofert, jak i aktywność kupujących.
media.otodom.pl

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o Otodom

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce, co potwierdza prowadzone cyklicznie niezależne badanie Mediapanel Gemius. Każdego miesiąca trafia do nas ponad 6 mln realnych użytkowników*, by przeglądać i zamieszczać ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości: mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich czy biur. Otodom nie tylko daje dostęp do ogromnej bazy ogłoszeń, ale też sprawia, że rynek nieruchomości jest bardziej dostępny dla wszystkich interesariuszy: wspiera w transakcjach, wprowadza nowatorskie narzędzia jak np. Otodom Analytics, dzieli się wiedzą ekspertów i najświeższymi danymi, które pozyskuje także w dedykowanych badaniach. Otodom jest częścią Grupy OLX, która prowadzi m.in. serwisy OLX, Otomoto, Fixly i obido.

* wg danych za grudzień 2024 r.

Kontakt

Biuro Prasowe Otodom: Linkleaders

otodom@linkleaders.pl

www.otodom.pl