"Adresujemy marzenia"

Nowa kampania serwisu Otodom

Najpopularniejszy serwis ogłoszeń nieruchomości rusza z kampanią wizerunkową. Pokazuje rodzinę, która zaadresowała swoje marzenia i znalazła dom w upragnionej okolicy. Spot przez najbliższy miesiąc będzie można oglądać w telewizji i serwisach internetowych.

Agata Polińska, Brand Manager Otodom: To już kolejna kampania wizerunkowa, dzięki której chcemy wzmacniać świadomość marki. Zdecydowaliśmy się przeprowadzić ją właśnie w jesiennym terminie, który jest czasem największej aktywności wśród poszukujących nieruchomości. Kampania o tak szerokim zasięgu ma sprawić, że urzekniemy tą historią również tych widzów, którzy w przyszłości rozpoczną poszukiwania wymarzonego miejsca do życia i wtedy wybiorą naszą markę.

 

Spot pokazuje rodzinę, która właśnie wprowadza się do nowego domu. Ale przedstawiana w nim historia rozpoczyna się w bajkowej scenerii domku na drzewie.

 

Wojciech Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw:  Pomysł, jak to zwykle bywa w dobrych reklamach, wziął się bezpośrednio z produktu. „Adresujemy marzenia” to świetne hasło dla marki, która pomaga ludziom znaleźć adres, pod którym spełnią się ich marzenia. Zadaniem agencji było po prostu wymyślenie, jak najciekawiej połączyć świat marzeń z produktem. Postawiliśmy na marzenie o domku na drzewie, bo wydało nam się to bardzo uniwersalne – takie marzenie z dzieciństwa, które wielu z nas nosi w sobie do dziś. To ważne, żeby film był jednocześnie zaskakujący, piękny i zrozumiały dla wszystkich. Za ideę i scenariusz odpowiada agencja SYZYGY, za przełożenie pomysłu na język filmu reżyser – Marcin Filipek.

 

Kampania emitowana będzie do połowy października w najpopularniejszych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP oraz w blisko 100 stacjach tematycznych. Spot wyświetlany będzie również na platformach VOD, w serwisach Facebook i YouTube. Koncept kreatywny i scenariusz stworzyła agencja SYZYGY Warsaw. Za produkcję spotu odpowiada TOFI Productions, a za postprodukcję Chimney Poland. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Universal McCann.

 

Udostępnij

Najnowsze historie

Website preview
Website preview
Website preview
Dwa różne światy w jednej metropolii - nawet 9,5 tys. zł różnicy za mkw. na rynku wtórnym
Mieszkania z drugiej ręki przestają być tańszą alternatywą. W Warszawie i Krakowie ceny ofertowe na rynku wtórnym są dziś wyższe niż w nowych inwestycjach, a we Wrocławiu niemal się zrównały. Analiza sytuacji w czterech największych miastach ujawnia też głębokie rozwarstwienie lokalnych rynków. W Warszawie różnica między najdroższym Śródmieściem a najtańszym Rembertowem sięga niemal 9,5 tys. zł/mkw., a za metr w centrum stolicy można kupić ponad dwa metry w Łodzi.
media.otodom.pl

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o Otodom

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce, co potwierdza prowadzone cyklicznie niezależne badanie Mediapanel Gemius. Każdego miesiąca trafia do nas ponad 6 mln realnych użytkowników*, by przeglądać i zamieszczać ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości: mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich czy biur. Otodom nie tylko daje dostęp do ogromnej bazy ogłoszeń, ale też sprawia, że rynek nieruchomości jest bardziej dostępny dla wszystkich interesariuszy: wspiera w transakcjach, wprowadza nowatorskie narzędzia jak np. Otodom Analytics, dzieli się wiedzą ekspertów i najświeższymi danymi, które pozyskuje także w dedykowanych badaniach. Otodom jest częścią Grupy OLX, która prowadzi m.in. serwisy OLX, Otomoto, Fixly i obido.

* wg danych za grudzień 2024 r.

Kontakt

Biuro Prasowe Otodom: Linkleaders

otodom@linkleaders.pl

www.otodom.pl