"U siebie" - nowa kampania Otodom

„Najbardziej sobą jesteś u siebie” – takie przesłanie towarzyszy nowej kampanii reklamowej Otodom. Spot telewizyjny trafi do emisji 23 lutego, a akcję promocyjną uzupełniać będą działania online, głównie w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), producentem spotu jest Videlec, a zakup mediów zrealizował Universal McCann wraz z działem marketingu Otodom.

Własne mieszkanie to niezależność, swoboda, luz. To tam możesz być naprawdę sobą, bo tylko ty decydujesz, co jak i z kim będziesz w nim robił. A wymarzone mieszkanie najłatwiej znajdziesz przez Otodom – tak ideę kreatywną kampanii opisuje Józef Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends (Grupa S/F).

Jak dodaje, życie po swojemu, realizacja pasji i luz związany z decydowaniem o swoim życiu we własnym mieszkaniu przedstawione będą nie tylko w reklamie telewizyjnej, ale i w 6-sekundowych reklamach video ​ publikowanych online.

Na to, że kampania zatytułowana „U siebie” toczyć się będzie nie tylko w telewizji, ale i w sieci, zwraca uwagę Agata Polińska, szefowa marketingu Otodom.

Znaczącą rolę odgrywać będą media społecznościowe. Wkrótce ogłosimy konkurs, który rozgrywać się będzie na Instagramie. Dla uczestników będzie on nie tylko okazją do zdobycia atrakcyjnych nagród, lecz także pretekstem do świetnej zabawy – zapowiada.

Ten sposób komunikacji podpowiadają nie tylko obecne trendy, ale i grupa docelowa kampanii. – Jest ona adresowana do młodszej grupy docelowej niż dotychczasowe kampanie. Tym razem chcemy dotrzeć do osób w wieku 25-34 lat. Z naszych badań wynika, że wiele spośród nich zamierza w najbliższym czasie kupić własną nieruchomość – opisuje Agata Polińska.

Przypomnijmy, że wspomniane wcześniejsze kampanie telewizyjne marki to „Adresujemy marzenia” z 2016 i 2017 roku oraz „Drzewo” z 2017 i 2018 roku. Emisja spotów „U siebie” zaplanowana jest do końca marca, a działania online potrwają o kilka tygodni dłużej.

Otodom jest najpopularniejszym serwisem ogłoszeniowym w branży nieruchomości. Według badania Gemius/PBI, w styczniu 2019 roku odwiedziło go 3 miliony 737 tys. realnych użytkowników. Serwis wraz z OLX.pl, Otomoto i Fixly współtworzy Grupę OLX.

Share

Najnowsze historie

Website preview
Najem w Polsce na zakręcie: rekordowy popyt, coraz mniej ofert i pytanie – wynajmować czy sprzedawać?
W czerwcu rynek najmu znalazł się w punkcie napięcia. Z jednej strony obserwujemy kontynuację spadku podaży – o ponad 3% względem maja. Z drugiej odbudowę popytu, z najwyższą czerwcową liczbą odpowiedzi na ogłoszenia od 2020 roku. W tle tych dynamik decyzja Rady Polityki Pieniężnej, która w lipcu ponownie obniżyła stopy procentowe. Czy to moment, w którym właściciele mieszkań zaczną wycofywać się z rynku najmu i ruszą ze sprzedażą mieszkań, zanim sytuacja znów się odwróci?
media.otodom.pl
Website preview
Dlaczego nowe mieszkanie bez balkonu jest droższe?
Na polskim rynku mieszkaniowym balkon od lat postrzegany jest jako jedno z najbardziej pożądanych udogodnień. Wydawać by się mogło, że podwyższa ono cenę nieruchomości. Pod prąd idzie rynek deweloperski, gdzie za metr kwadratowy mieszkania bez balkonu czy ogrodu zapłacimy średnio 16% więcej niż za lokal z takim udogodnieniem. Z czego to wynika?
media.otodom.pl
Website preview
Rynek mieszkaniowy na hamulcu. Po majowym odbiciu – chłodny czerwiec
Po majowym odbiciu rynek deweloperski znów zwolnił. W czerwcu na siedmiu największych rynkach sprzedano niespełna 3,1 tys. mieszkań, co pokazuje, że efekt obniżki stóp procentowych był jedynie chwilowy. Uwagę zwraca też wyraźna przewaga popytu nad nową podażą – takiej dysproporcji nie widziano od września 2023 roku, kiedy rynek napędzał program „Bezpieczny Kredyt 2%”. Spadki nie ominęły również rynku wtórnego, gdzie maleje zarówno liczba ofert, jak i aktywność kupujących.
media.otodom.pl

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o Otodom

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce, co potwierdza prowadzone cyklicznie niezależne badanie Mediapanel Gemius. Każdego miesiąca trafia do nas ponad 6 mln realnych użytkowników*, by przeglądać i zamieszczać ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości: mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich czy biur. Otodom nie tylko daje dostęp do ogromnej bazy ogłoszeń, ale też sprawia, że rynek nieruchomości jest bardziej dostępny dla wszystkich interesariuszy: wspiera w transakcjach, wprowadza nowatorskie narzędzia jak np. Otodom Analytics, dzieli się wiedzą ekspertów i najświeższymi danymi, które pozyskuje także w dedykowanych badaniach. Otodom jest częścią Grupy OLX, która prowadzi m.in. serwisy OLX, Otomoto, Fixly i obido.

* wg danych za grudzień 2024 r.

Kontakt

Biuro Prasowe Otodom: Linkleaders

otodom@linkleaders.pl

www.otodom.pl