"U siebie" - nowa kampania Otodom

„Najbardziej sobą jesteś u siebie” – takie przesłanie towarzyszy nowej kampanii reklamowej Otodom. Spot telewizyjny trafi do emisji 23 lutego, a akcję promocyjną uzupełniać będą działania online, głównie w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), producentem spotu jest Videlec, a zakup mediów zrealizował Universal McCann wraz z działem marketingu Otodom.

Własne mieszkanie to niezależność, swoboda, luz. To tam możesz być naprawdę sobą, bo tylko ty decydujesz, co jak i z kim będziesz w nim robił. A wymarzone mieszkanie najłatwiej znajdziesz przez Otodom – tak ideę kreatywną kampanii opisuje Józef Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends (Grupa S/F).

Jak dodaje, życie po swojemu, realizacja pasji i luz związany z decydowaniem o swoim życiu we własnym mieszkaniu przedstawione będą nie tylko w reklamie telewizyjnej, ale i w 6-sekundowych reklamach video ​ publikowanych online.

Na to, że kampania zatytułowana „U siebie” toczyć się będzie nie tylko w telewizji, ale i w sieci, zwraca uwagę Agata Polińska, szefowa marketingu Otodom.

Znaczącą rolę odgrywać będą media społecznościowe. Wkrótce ogłosimy konkurs, który rozgrywać się będzie na Instagramie. Dla uczestników będzie on nie tylko okazją do zdobycia atrakcyjnych nagród, lecz także pretekstem do świetnej zabawy – zapowiada.

Ten sposób komunikacji podpowiadają nie tylko obecne trendy, ale i grupa docelowa kampanii. – Jest ona adresowana do młodszej grupy docelowej niż dotychczasowe kampanie. Tym razem chcemy dotrzeć do osób w wieku 25-34 lat. Z naszych badań wynika, że wiele spośród nich zamierza w najbliższym czasie kupić własną nieruchomość – opisuje Agata Polińska.

Przypomnijmy, że wspomniane wcześniejsze kampanie telewizyjne marki to „Adresujemy marzenia” z 2016 i 2017 roku oraz „Drzewo” z 2017 i 2018 roku. Emisja spotów „U siebie” zaplanowana jest do końca marca, a działania online potrwają o kilka tygodni dłużej.

Otodom jest najpopularniejszym serwisem ogłoszeniowym w branży nieruchomości. Według badania Gemius/PBI, w styczniu 2019 roku odwiedziło go 3 miliony 737 tys. realnych użytkowników. Serwis wraz z OLX.pl, Otomoto i Fixly współtworzy Grupę OLX.

Share

Latest News

Website preview
Portret polskiego kredytobiorcy. Jak kredyt hipoteczny wpływa na styl życia? 
Dla Polaków mieszkanie na własność to wciąż symbol sukcesu – ale w praktyce najczęściej oznacza wieloletni kredyt hipoteczny. Według raportu “Szczęśliwy dom. Mieszkaniowe mieć czy być” dla 87% osób w wieku 26-35 lat to jedyny sposób, by spełnić marzenie o własnych czterech kątach. Co się zmienia, gdy rata kredytu staje się najważniejszą pozycją w domowym budżecie?
media.otodom.pl
Website preview
Mieszkaniówka na rozdrożu. Kupować czy nie – oto jest pytanie
W kwietniu sprzedano najmniej mieszkań deweloperskich od początku roku – zaledwie 3,15 tys., podczas gdy oferta na siedmiu głównych rynkach wzrosła aż o 40% w porównaniu do ubiegłego roku. Stabilizacja cen i spadek aktywności na rynku wtórnym oraz najmie wskazują na niepewność, którą potęgują zapowiedziane programy wsparcia i oczekiwania na decyzje dotyczące stóp procentowych. Czy będzie przełom w kolejnych miesiącach?
media.otodom.pl
Website preview
Rynek nieruchomości oczami klientów: mniejsze obawy i duże nadzieje
Nastroje klientów na rynku nieruchomości wyraźnie się zmieniają. Obawy przed dalszymi wzrostami cen słabną – w marcu odsetek osób spodziewających się podwyżek spadł do 52%. Jednak mimo stabilizacji i rekordowej liczby dostępnych mieszkań, ponad 1/3 kupujących wciąż odczuwa presję czasu. Połowa badanych dostrzega potrzebę wprowadzenia nowego programu wsparcia kredytobiorców, szczególnie sprzedający i najemcy. Z kolei największym zainteresowaniem nadal cieszy się rynek wtórny - wynika z „Monitora Nastrojów Klientów Nieruchomości” Otodom.
media.otodom.pl

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o Otodom

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce, co potwierdza prowadzone cyklicznie niezależne badanie Mediapanel Gemius. Każdego miesiąca trafia do nas ponad 6 mln realnych użytkowników*, by przeglądać i zamieszczać ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości: mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich czy biur. Otodom nie tylko daje dostęp do ogromnej bazy ogłoszeń, ale też sprawia, że rynek nieruchomości jest bardziej dostępny dla wszystkich interesariuszy: wspiera w transakcjach, wprowadza nowatorskie narzędzia jak np. Otodom Analytics, dzieli się wiedzą ekspertów i najświeższymi danymi, które pozyskuje także w dedykowanych badaniach. Otodom jest częścią Grupy OLX, która prowadzi m.in. serwisy OLX, Otomoto, Fixly i obido.

* wg danych za grudzień 2024 r.

Kontakt

Biuro Prasowe Otodom: Linkleaders

otodom@linkleaders.pl

www.otodom.pl