Budowanie propozycji wartości tematem przewodnim drugiego numeru magazynu Otodom – „Agent nieruchomości”
20 marca 2018
Co kupuje klient, korzystając z usług pośrednika? Informację o adresie nieruchomości? Czas, którego mu brakuje, na samodzielne wyszukanie ofert? A może poczucie bezpieczeństwa, dzięki obecności profesjonalisty, na którego wsparcie może liczyć? To właśnie tworzenie wartości dla klienta jest wiodącym tematem drugiego numeru „Agenta Nieruchomości” (Otodom), który właśnie trafił do rąk pośredników w całej Polsce.
Skąd wziął się pomysł na temat główny wydania, opowiada Agata Polińska – Head of Marketing Otodom: - "Agent Nieruchomości" jest skierowany do pośredników, jednak nie chcemy pisać, jak sprzedawać nieruchomości, bo w tym temacie ekspertami są nasi Klienci. W Otodom znamy się na marketingu, wiemy, jakie są trendy konsumenckie. Tą wiedzą chcemy się dzielić z pośrednikami i z właścicielami agencji, aby wspierać ich w budowaniu biznesu. Tworzenie wartości to podstawa w strategii marketingowej firmy i dlatego poruszamy tę kwestię.
Z tego numeru magazynu agenci dowiedzą sią, jak tworzyć nie tylko wyróżniające się oferty, ale i strategię marketingową firmy, w oparciu o propozycję wartości. Value proposition – temat numeru – jest przedstawiony w "Agencie Nieruchomości" przez pryzmat teorii i wskazówek dla biznesu, gdzie to właśnie klient znajduje się w centrum zainteresowania. Dzięki wsparciu ze strony questus – jedynego w Polsce Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing - agenci nieruchomości otrzymają w tym wydaniu magazynu kompletną wiedzę, niezbędną do wdrożenia wartości w codziennej pracy w swoich firmach.
Jak podkreśla profesor Robert Kozielski, założyciel i właściciel questus: - Znaczenie klienta w budowaniu sukcesu współczesnych organizacji jest niekwestionowane i co do tego panuje powszechna zgoda. Z tego powodu można to uznać za truizm. Z drugiej strony, jak to w życiu – to, że coś wiemy, nie znaczy, że to umiemy to zrobić. A także, że właściwie to rozumiemy. Bo nie chodzi wyłącznie o świadomość tego, że klient jest ważny. Kluczowa jest umiejętność wdrożenia tej wiedzy w firmie, czyli przełożenia jej na odpowiednie systemy i konkretne rozwiązania.
Oprócz wiedzy na temat budowania wartości, czytelnicy znajdą w bieżącym wydaniu magazynu informacje na temat: badania wizerunku pośrednika nieruchomości wśród internautów, specyfiki pracy w branży nieruchomości w krajach Unii Europejskiej, przygotowania zdjęć do ofert sprzedażowych, a także na temat nowych narzędzi (Mapa Transakcji) i bieżących działań w Otodom. Omawiane tematy to źródło inspiracji w codziennej pracy agentów.
Wydawcą jest serwis Otodom. Za kreację graficzną i realizację magazynu „Agent nieruchomości” odpowiada agencja SKIVAK Content Management.