Budowanie propozycji wartości tematem przewodnim drugiego numeru magazynu Otodom – „Agent nieruchomości”

Co kupuje klient, korzystając z usług pośrednika? Informację o adresie nieruchomości? Czas, którego mu brakuje, na samodzielne wyszukanie ofert? A może poczucie bezpieczeństwa, dzięki obecności profesjonalisty, na którego wsparcie może liczyć? To właśnie tworzenie wartości dla klienta jest wiodącym tematem drugiego numeru „Agenta Nieruchomości” (Otodom), który właśnie trafił do rąk pośredników w całej Polsce. 

Skąd wziął się pomysł na temat główny wydania, opowiada Agata Polińska – Head of Marketing Otodom: - "Agent Nieruchomości" jest skierowany do pośredników, jednak nie chcemy pisać, jak sprzedawać nieruchomości, bo w tym temacie ekspertami są nasi Klienci. W Otodom znamy się na marketingu, wiemy, jakie są trendy konsumenckie. Tą wiedzą chcemy się dzielić z pośrednikami i z właścicielami agencji, aby wspierać ich w budowaniu biznesu. Tworzenie wartości to podstawa w strategii marketingowej firmy i dlatego poruszamy tę kwestię.

Z tego numeru magazynu agenci dowiedzą sią, jak tworzyć nie tylko wyróżniające się oferty, ale i strategię marketingową firmy, w oparciu o propozycję wartości. Value proposition – temat numeru – jest przedstawiony w "Agencie Nieruchomości" przez pryzmat teorii i wskazówek dla biznesu, gdzie to właśnie klient znajduje się w centrum zainteresowania. Dzięki wsparciu ze strony questus – jedynego w Polsce Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing - agenci nieruchomości otrzymają w tym wydaniu magazynu kompletną wiedzę, niezbędną do wdrożenia wartości w codziennej pracy w swoich firmach.

Jak podkreśla profesor Robert Kozielski, założyciel i właściciel questus: - Znaczenie klienta w budowaniu sukcesu współczesnych organizacji jest niekwestionowane i co do tego panuje powszechna zgoda. Z tego powodu można to uznać za truizm. Z drugiej strony, jak to w życiu – to, że coś wiemy, nie znaczy, że to umiemy to zrobić. A także, że właściwie to rozumiemy. Bo nie chodzi wyłącznie o świadomość tego, że klient jest ważny. Kluczowa jest umiejętność wdrożenia tej wiedzy w firmie, czyli przełożenia jej na odpowiednie systemy i konkretne rozwiązania.

Oprócz wiedzy na temat budowania wartości, czytelnicy znajdą w bieżącym wydaniu magazynu informacje na temat: badania wizerunku pośrednika nieruchomości wśród internautów, specyfiki pracy w branży nieruchomości w krajach Unii Europejskiej, przygotowania zdjęć do ofert sprzedażowych, a także na temat nowych narzędzi (Mapa Transakcji) i bieżących działań w Otodom. Omawiane tematy to źródło inspiracji w codziennej pracy agentów.

Wydawcą jest serwis Otodom. Za kreację graficzną i realizację magazynu „Agent nieruchomości” odpowiada agencja SKIVAK Content Management.

Share

Najnowsze historie

Website preview
Szukaj z sensem: Nowa kampania Otodom inspiruje do odwagi w poszukiwaniu wymarzonego domu
Mieszka w Tobie potrzeba zmian mieszkaniowych? Prędzej czy później zaczniesz szukać miejsca, które na nią odpowie. Otodom w najnowszej kampanii "Sensy" prezentuje 10 różnych historii, które odkrywają głębokie motywacje stojące za decyzjami o przeprowadzce i zachęcają do autentycznego podejścia do poszukiwania nowego domu. Kampania wystartowała 18 sierpnia w największych polskich stacjach telewizyjnych i tematycznych oraz w internecie, gdzie emitowane są spoty inspirowane wynikami tegorocznego badania „Szczęśliwy dom”. 
media.otodom.pl
Website preview
Polowanie na mieszkanie. Rynek najmu wchodzi w najgorętszy czas roku
Szczyt na rynku najmu nabiera tempa. Według danych Otodom liczba dostępnych mieszkań spadła do najniższego poziomu od początku roku i sięgnęła 22,2 tys. aktywnych ogłoszeń. Jednocześnie popyt wystrzelił, a lipiec przyniósł najwyższe zainteresowanie najmem spośród wszystkich lipców w ostatnich pięciu latach (2020–2025). Najemcy wciąż stawiają na mieszkania, podczas gdy zainteresowanie pokojami jest o 12% niższe niż rok temu. Ceny ofertowe pozostają stabilne, jednak eksperci ostrzegają, że ograniczona podaż i rosnący popyt mogą podbić stawki jeszcze przed rozpoczęciem roku akademickiego.
media.otodom.pl
Website preview
Mimo rosnących cen domy jednorodzinne nie tracą na popularności
Zainteresowanie domami jednorodzinnymi nie słabnie. W II kwartale 2025 roku sprzedaż nowych domów w największych aglomeracjach zwiększyła się o 14% kw/kw, a deweloperzy wprowadzili na rynek ponad 1,4 tys. tego typu nieruchomości. Pomimo wzrostów cen sięgających nawet 23% r/r jak w Trójmieście, nabywcy nie rezygnują z marzeń o własnym domu, za które są skłonni zapłacić nawet średnio 11 tys. zł/mkw. w Krakowie, 10,2 tys. zł w Warszawie czy blisko 9 tys. zł w Trójmieście.
media.otodom.pl

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o Otodom

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce, co potwierdza prowadzone cyklicznie niezależne badanie Mediapanel Gemius. Każdego miesiąca trafia do nas ponad 6 mln realnych użytkowników*, by przeglądać i zamieszczać ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości: mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich czy biur. Otodom nie tylko daje dostęp do ogromnej bazy ogłoszeń, ale też sprawia, że rynek nieruchomości jest bardziej dostępny dla wszystkich interesariuszy: wspiera w transakcjach, wprowadza nowatorskie narzędzia jak np. Otodom Analytics, dzieli się wiedzą ekspertów i najświeższymi danymi, które pozyskuje także w dedykowanych badaniach. Otodom jest częścią Grupy OLX, która prowadzi m.in. serwisy OLX, Otomoto, Fixly i obido.

* wg danych za grudzień 2024 r.

Kontakt

Biuro Prasowe Otodom: Linkleaders

otodom@linkleaders.pl

www.otodom.pl