Agent Nieruchomości już w Empikach
Pierwsze 3 wydania jedynego w Polsce drukowanego magazynu dla pośredników w obrocie nieruchomościami, kolportowane były tylko bezpośrednio do ich biur. Najnowszy, czwarty numer tego nagradzanego pisma, dostępny będzie także dla wszystkich zainteresowanych tematyką rynku nieruchomości. W piątek, 25 stycznia trafi do salonów sieci Empik.
24 stycznia 2019
Jakie emocje kierują klientami?
Tematem numeru jest Podróż Klienta. Za tym tytułem kryje się omówienie wyników badania customer journey map, który przeprowadził Otodom, najpopularniejszy serwis nieruchomości.
– Jako lider na rynku ogłoszeń postanowiliśmy poznać bliżej naszych użytkowników, którzy poszukują mieszkania lub domu. Wyniki okazały się bardzo ciekawe. Myślę, że powinny zainteresować także agentów. Pokazują one to, czego nie da się uchwycić podczas badań ilościowych: jakie emocje kierują klientami, co czują poszukując wymarzonego lokum i jak przebiegają poszczególne etapy procesy poszukiwania nieruchomości – opisuje Agata Polińska, redaktor naczelna pisma. W głównym tekście znaleźć można nie tylko szczegółowy opis wyników badań, ale i cenne wskazówki dla pośredników i sprzedających mieszkania.
W numerze znajdziemy także wywiad z Agatą Arkabuz, która prowadzi projekty badawcze dla Grupy OLX, na temat tego jak sprawdza się ścieżki decyzyjne klientów. O ich wartościach i potrzebach pisze Małgorzata Sypniewska, psycholog, prawnik, rekruter i trener biznesu. Klaudia Jessa opisuje zawiłości umów najmu okazjonalnego i instytucjonalnego, a Inga Liwiak z Otodom radzi, jak zadbać o wiarygodność biura w serwisie ogłoszeniowym. Na łamach Agenta Nieruchomości znajdziemy też wywiad z Kasią Ptak, pomysłodawczynią targów Warsaw Home oraz sporo nowości branżowych, m. in. zapowiedź plebiscytu Lider Nieruchomości.
Wszechstronna wiedza dla poszukujących wyzwań
Jak twierdzi Agata Polińska, zawód pośrednika w obrocie nieruchomościami wymaga wszechstronnej wiedzy z wielu dziedzin. – W tej branży trzeba znać się nie tylko na nieruchomościach, ale i marketingu, fotografii, prawie, psychologii i sprzedaży. Tematy poruszane w Agencie Nieruchomości są dedykowane specjalistom, którzy wciąż poszukują nowych wyzwań, chcą się wciąż rozwijać i podnosić jakość swoich usług. Ciekawym treściom towarzyszy atrakcyjna szata graficzna, dzięki której, mam nadzieję, nasze pismo czyta się z przyjemnością – opisuje.
Pierwszy numer kwartalnika Agent Nieruchomości trafił do klientów Otodom w październiku 2017 roku. Spotkał się z zainteresowaniem nie tylko wśród pośredników, ale i w branży marketingowo-wydawniczej, co zaowocowało Złotą Statuetką Power of Content Marketing Award, nagrodą znaną wcześniej jako Szpalty Roku. Dostępność najnowszego numeru w wybranych salonach Empik jest zatem naturalną konsekwencją pozytywnego odbioru pisma.
– Stali czytelnicy Agenta Nieruchomości nie muszą się obawiać tej zmiany. Obecność w Empiku nie zmienia dotychczasowej zasady, według której bezpłatny egzemplarz każdego numeru trafia do wszystkich biur obrotu nieruchomościami, które są klientami Otodom – zaznacza Agata Polińska.
Magazyn kosztuje 15 zł. Jego wydawcą jest Grupa OLX, a za realizację projektu odpowiada agencja Skivak.