Agent Nieruchomości już w Empikach

Pierwsze 3 wydania jedynego w Polsce drukowanego magazynu dla pośredników w obrocie nieruchomościami, kolportowane były tylko bezpośrednio do ich biur. Najnowszy, czwarty numer tego nagradzanego pisma, dostępny będzie także dla wszystkich zainteresowanych tematyką rynku nieruchomości. W piątek, 25 stycznia trafi do salonów sieci Empik.

Jakie emocje kierują klientami?

Tematem numeru jest Podróż Klienta. Za tym tytułem kryje się omówienie wyników badania customer journey map, który przeprowadził Otodom, najpopularniejszy serwis nieruchomości. 

– Jako lider na rynku ogłoszeń postanowiliśmy poznać bliżej naszych użytkowników, którzy poszukują mieszkania lub domu. Wyniki okazały się bardzo ciekawe. Myślę, że powinny zainteresować także agentów. Pokazują one to, czego nie da się uchwycić podczas badań ilościowych: jakie emocje kierują klientami, co czują poszukując wymarzonego lokum i jak przebiegają poszczególne etapy procesy poszukiwania nieruchomości – opisuje Agata Polińska, redaktor naczelna pisma. W głównym tekście znaleźć można nie tylko szczegółowy opis wyników badań, ale i cenne wskazówki dla pośredników i sprzedających mieszkania.

W numerze znajdziemy także wywiad z Agatą Arkabuz, która prowadzi projekty badawcze dla Grupy OLX, na temat tego jak sprawdza się ścieżki decyzyjne klientów. O ich wartościach i potrzebach pisze Małgorzata Sypniewska, psycholog, prawnik, rekruter i trener biznesu. Klaudia Jessa opisuje zawiłości umów najmu okazjonalnego i instytucjonalnego, a Inga Liwiak z Otodom radzi, jak zadbać o wiarygodność biura w serwisie ogłoszeniowym. Na łamach Agenta Nieruchomości znajdziemy też wywiad z Kasią Ptak, pomysłodawczynią targów Warsaw Home oraz sporo nowości branżowych, m. in. zapowiedź plebiscytu Lider Nieruchomości.

Wszechstronna wiedza dla poszukujących wyzwań

Jak twierdzi Agata Polińska, zawód pośrednika w obrocie nieruchomościami wymaga wszechstronnej wiedzy z wielu dziedzin. – W tej branży trzeba znać się nie tylko na nieruchomościach, ale i marketingu, fotografii, prawie, psychologii i sprzedaży. Tematy poruszane w Agencie Nieruchomości są dedykowane specjalistom, którzy wciąż poszukują nowych wyzwań, chcą się wciąż rozwijać i podnosić jakość swoich usług. Ciekawym treściom towarzyszy atrakcyjna szata graficzna, dzięki której, mam nadzieję, nasze pismo czyta się z przyjemnością – opisuje.

Pierwszy numer kwartalnika Agent Nieruchomości trafił do klientów Otodom w październiku 2017 roku. Spotkał się z zainteresowaniem nie tylko wśród pośredników, ale i w branży marketingowo-wydawniczej, co zaowocowało Złotą Statuetką Power of Content Marketing Award, nagrodą znaną wcześniej jako Szpalty Roku. Dostępność najnowszego numeru w wybranych salonach Empik jest zatem naturalną konsekwencją pozytywnego odbioru pisma.

– Stali czytelnicy Agenta Nieruchomości nie muszą się obawiać tej zmiany. Obecność w Empiku nie zmienia dotychczasowej zasady, według której bezpłatny egzemplarz każdego numeru trafia do wszystkich biur obrotu nieruchomościami, które są klientami Otodom – zaznacza Agata Polińska.

Magazyn kosztuje 15 zł. Jego wydawcą jest Grupa OLX, a za realizację projektu odpowiada agencja Skivak.

Udostępnij

Najnowsze historie

Website preview
Jawność cen. Nowe obowiązki deweloperów i nierozstrzygnięte pytania
Komentuje: Katarzyna Kuniewicz, dyrektorka badań rynku Otodom
media.otodom.pl
Website preview
Nie tylko rekordowe wzrosty. Rynek najmu zmienia zasady gry, stawiając na personalizację
W sierpniu 2025 roku podaż mieszkań przeznaczonych na wynajem wzrosła o ponad 5% miesiąc do miesiąca. W tym samym czasie liczba odpowiedzi na ogłoszenia zwiększyła się o 17% względem lipca i aż o 16% w ujęciu rocznym. W ostatnich siedmiu latach wyższy wynik pojawił się jedynie raz – w marcu 2022, tuż po wybuchu wojny w Ukrainie. Na rynku coraz wyraźniej widać też trend personalizacji – właściciele lokali precyzyjnie wskazują, do kogo kierują swoje oferty. 
media.otodom.pl
Website preview
Synowie, ojcowie, wnukowie. Mężczyźni przejmują opiekę i zmieniają adres
Jak wskazuje raport Otodom „Sens(y) zmian mieszkaniowych”, wielopokoleniowi opiekunowie, czyli osoby przeprowadzające się z potrzeby wsparcia bliskich, najczęściej wracają do małych miast i wsi. Co zaskakujące, w tej roli częściej występują mężczyźni (53%). W nowym domu zyskują średnio 27 mkw. dodatkowej przestrzeni, ale brakuje im wygód codziennego życia i dostępu do usług, a niemal połowa przyznaje, że tęskni za dawnym otoczeniem.
media.otodom.pl

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o Otodom

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce, co potwierdza prowadzone cyklicznie niezależne badanie Mediapanel Gemius. Każdego miesiąca trafia do nas ponad 6 mln realnych użytkowników*, by przeglądać i zamieszczać ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości: mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich czy biur. Otodom nie tylko daje dostęp do ogromnej bazy ogłoszeń, ale też sprawia, że rynek nieruchomości jest bardziej dostępny dla wszystkich interesariuszy: wspiera w transakcjach, wprowadza nowatorskie narzędzia jak np. Otodom Analytics, dzieli się wiedzą ekspertów i najświeższymi danymi, które pozyskuje także w dedykowanych badaniach. Otodom jest częścią Grupy OLX, która prowadzi m.in. serwisy OLX, Otomoto, Fixly i obido.

* wg danych za grudzień 2024 r.

Kontakt

Biuro Prasowe Otodom: Linkleaders

otodom@linkleaders.pl

www.otodom.pl